Udgivelsesdag på Ham Med Skægget

Mandag den 8. oktober 2018. 
En dato som jeg har arbejdet meget travlt hen til, og når så endelig den er her, så er jeg ramt af en uvirkelig følelse. 
Har jeg virkelig lige udgivet en bog?
Ja, det tror jeg nok, jeg har ;-)

En livsdrøm er nu gået i opfyldelse, og det skal fejres!

Og jeg håber, at du har lyst til at være med. 


Blogtour + Konkurrence





Lørdag den 20. oktober begynder min mini blogtour, og her kan du lære mig og min bog lidt bedre at kende.  

Den 20. oktober kan du finde mig hos The Secret Life Of A Book Collector, hvor jeg vil gæsteblogge om "Hvem er din Julemand?". 

Den 21. oktober kan du finde mig hos Bech´s Books, hvor jeg gæsteblogger om "Julemanden og Min Juleaften". 

Stor tak til disse to dygtige bloggere for at byde mig indenfor. Jeg glæder mig til at besøge jer. 


Ingen fest uden gaver!



Og derfor skal du ikke snydes for chancen for at vinde en hyggelig julepakke. 



Præmien består af: Et styk Stor Sirius Lysende Julekugle, Skumjulemænd, En Chokolade Julekalender, En Flot Juleopbevaringskasse og endelig Et stk Signeret Eksemplar af Ham Med Skægget.


Konkurrencen kører frem til den 5. november, og du finder den på dette link: https://www.facebook.com/724135244601135/videos/297141484226829/



Jeg ønsker bogen alt mulig held og lykke, og håber den må bringe varme og hygge til sine læsere.

Hip hip hurra for mig og min lille bog :-)

Kommentarer